Kirpik Uzatma Operasyonu

Haftanın ilk gününden herkese merhaba! Umarım bu hafta keyif dolu geçer.
Son zamanlarda aklımda olan bi konu vardı,kirpikler! Kirpiklerimi uzatmaya karar verdim. Bundan 2-3 sene önce çook uzun kirpiklerim vardı,çok gürlerdi..Ancak bazıları ters dönüp beni sinir ediyordu ben de uçlarından azıcık ( mı ) kestim. Evet kestim :))) Sonra uzamaları yavaşladı ve gürlük azaldı. Yine de pişman değilim çünkü böyle daha güzel oldu. Ama biraz daha uzasa fena olmaz diye düşünüyorum.O yüzden kirpik uzatma operasyonuna birkaç gün önce başladım. 
Bu operasyona katılmak isteyenleri görmek istiyoruuum :)


 Kaşla ilgili sorunum yok,kalın kaş sevenlerdenim ve ömrü hayatım boyunca kaşlarımı toplasam 10 kere bile aldırmamışımdır. Hem hiç hoşlanmıyorum hem kim alırsa alsın incecik yapıyor! İnce kaştan hazetmeyenlerdenim ben de :))

 + Kaş bakım yağının içine de badem ve hint yağını karıştırıp kirpiklerime uyguluyorum.
+ Diğerlerini de hergün aklıma geldikçe elimin altında oldukça bol bol sürüyorum.
 

Bakalım 1 ay sonra ne gibi bi değişiklik olacak ? Aslında şimdiden çok az da olsa etkilerini görmeye başladım. Dediğim gibi bu operasyona katılmak isteyen varsa yorumda belirtsin :) Belki kimler ne kadar nasıl uzatmış diye ayrı dosya açar,herkesin tecrübesini yine buradan aktarırım,kirpikleriniz de görücüye çıkmış olurrr , eveeettt kimler uzatıyor kirpiklerini ??? :)

Bunun dışında önerileriniz varsa da bekliyorum *.+ 


26 yorum:

  1. bende varım bende :)))
    Aslında kirpik ve kaşımdan memnunum ama azcık daha uzun olsa hiç gıkım çıkmaz:))Birde kaş dediğin kalın olur ;)
    Bi ara mavala aldım ama hiç kullanamadım düzenli, o sebeple çöpü boyladı..Ama umarım bu sefer bende yapabilirim :)

    YanıtlaSil
  2. ben de bir ara düzenli kullanmaya başlamıştım ama üşenmekten yarıda bıraktım yaza düğünüm olduğu için bu sıralar kişisel bakımıma biraz fazla özeniyorum artık kirpikler için de bakıma başlamam lazım :))

    YanıtlaSil
  3. SWL : Canım valla al bi badem - hint yağı sür her geece kirpiklerine hehe :)))

    Boşnak Kızı : Evet kesinlikle başlamalısııın :)

    YanıtlaSil
  4. Hadi bakalım inşallah güzel sonuç alırsın canım.Bende çok düzenli bir mavala double lash kullanıcısıyım.Çok memnun kaldığım kirpiklerimi uzatan gürleştiren bir ürün.bakmadıysan bakmalısın:)

    Çekilişime bekliyorum :)
    http://cosmo-trend.net/?p=1622

    YanıtlaSil
  5. Memnun kalmazsam ona bakıcam canım teşekkürler :)))

    YanıtlaSil
  6. kaşlarda sorun yok ama kirpik sorunluyum ben de...Mavala uzun süre kullandım ama sadece dökülmeyi önledi bende, uzatma etkisini görmedim.Badem-hintyağı karışımına başlayacağım bakalım neler olacak :)

    YanıtlaSil
  7. Başla başla !! :))
    Yorumlarını merak ediyorum:)

    YanıtlaSil
  8. bende kirpiklerimin uzamasını istiyorum öyle kısa değiller ama biz bayanların bakımda sınır tanımaması diyebiliriz buna:) bir ara badem yağını kirpiklerime sürüp uyuyordum ama sabaha göz altımda yağ bezesiyle uyandım dikkatlice sürüp göz derisine değdirmemek lazım.Birde nedense gözlerimi yakıyordu.Gratiste laction markasının kirpik uzatan jeli varmış ben almadım ama nette buldum önceki sonraki fotoğraflarıda hoş olmuş.http://nilsulinindunyasi.blogspot.com/2012/07/laction-kirpik-bakimi-maskarasi.html sadece fiyatı biraz tuzlu eğer indirime girerse bir deneyeceğim.Ya da içeriğinde E vitamini olduğu için badem yağının içine E vitamini ampülü kırarsak belki kirpiklerimiz uzar.

    YanıtlaSil
  9. Bak bunu da merak ettim.Deneyeceğim teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  10. ben de varııım ! kirpik kıvırıcısı kirpiklerimi kestikten sonra bile bakım uygulamamıştım ama yazın beni ele geçirdi :P gerekli yağları aldıktan sonra hemen başlıyorum kirpikleri uzatmaya :)

    YanıtlaSil
  11. bende yıllar önce kirpiklerimi kesmiştim...:) bende şimdiki halinden daha memnunum. kestikten sonra daha da uzadı benimki...

    YanıtlaSil
  12. ben de farkettim evet kesince de uzuyor :))

    YanıtlaSil
  13. tatlım ben sana çam terebentini önermiştim ona sıcak bakmadın sanırım?

    bende 2 hafta önce kestim kirpiklerimi :((

    ya pişmanım ama napiim..

    nazliş ya bi maskara sürüyordum kartvizitle de gözüstümü koruyordum ama ona rağmen çok kıvrımlı kirpiklerim olduğundan 2 göz kırpışımda dumanlı göz makyajı oluyordu resmen.. o.O napsam ki :(((

    çok kısa kesmişim yeaa!

    YanıtlaSil
  14. kıss kımınin kesiNce çikmıyormuş herkeS kesmesin öyle kİrpikleriNi..
    buarada bulamadınmı haLa besleyıcı rımelı cınım yenı kullanmayada başlamıssın halbuküsüü

    YanıtlaSil
  15. Matruşkacım aynennn benimki uzamayanlardan sanırım tatlım :((

    YanıtlaSil
  16. yyaa cinim benİm annem demİşti banada odA bizim zamanımızDa yapmıŞ onunkısı uzamış ama uzamayanlaRda oluyorMuş besleyici şeyleR al yap bişilEr de uzasın azıcık :(
    nasLı cicişden cevap beklıyorum bende benımkisi beslemek daha gusel gozÜkmesi içün işde bakaLım rimeli Şeytan aldı götürdü satamadan geTirir inş ona döndü bizim meselE :))

    YanıtlaSil
  17. ahaha inş. getirir canım =))

    ya aslına bakarsan çam terebentin yağını yeni maskarama koydum aklıma geldikçe maskara sürüyorum daha doğrusu gün aşırı her gün değil yani :)
    ama 1 ay sonra belli olur zaten hayırlısı bakalım.. :)

    YanıtlaSil
  18. amiN:_PtatLım ya bklıyorus bakalUm dhA:D
    ************::::::::::::::::*********Umudum uzamasından yana inŞallah uzAr küsmEz sana ama bıdahada kesmE takma kırPık etkisi veren maskAradan al bak herkes çok övüyor onu ınceledım benDe cidden hoş duruyOR maskaram biTsin onu alıcam benDe.....

    YanıtlaSil
  19. 1 ay sonra benim de yorumlarim burada olacak kizlar :)

    YanıtlaSil
  20. kıss sen once su rımelı bu bana ask ossun bı bulamadınmı yenı kulanmaya basladımda demısdın hlbukusüü..

    YanıtlaSil
  21. iviT ya yorum kırlılıgı yabmısdım hemen bu sayfaya bakınca frkeTTim sonrAdan cinim tşklEr tkraRdan :D

    YanıtlaSil
  22. ben bi haftadir yatmadan hint ve badem yağı sürüyorum uzadi mi bilmiyorum ama güçlendi ve dokulmuyor .

    YanıtlaSil
  23. Lumigan isimli bir göz damlası var. Ben kullandım iki ayda inanılmaz uzunlukta kirpiklere sahip oluyorsun. Herkes takma kirpik zannediyordu ancak 4-5 ay sonra yeniden kullanman gerekiyor. Aksam yatarken sürmen gerekli. Biraz arastırısan kullanan bircok kişi var.

    Blogum yeni takip edersen çok sevinirim. Bende Eskisehirliyim ama suan Istanbulda yasıyorum:)

    http://makeupbybgm.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  24. Umarım faydasını görmüşsündür :) Ben kaşlarımdan muzdaribim dökülmeler oluyor bu nedenle de seyreklikler var.. Herhangi önerebileceğin bir ürün, karışım var mı?

    YanıtlaSil

Yorum yazan ellerinizden mutluluk ve renkler eksik olmasın .. :)
stay with me..
♥ ♥...☞Nazlıcan...♥ ♥