Ebay'den ve Son Zamanlarda Aldıklarım

Uzun zamandır Ebay siparişimi bekliyordum tam ümidi kesmişken dün geldi! Ancak aldığım birkaç parça şey eksikti :( Hemen satıcıya mesaj atacağım.. Ama her zamanki gibi paketim elime ulaşınca hep içimden keşke daha çok şey alsaymışım diyorum :P 

Hepsini çok çok ucuza aldım. Takma kirpikler 2 $ civarıydı hatta daha da ucuz olabilir. Simler de nail art için.


Uzun zamandır bu tarz eldivenlere merak salmıştım,ancak L bedenini almış olmama rağmen benim büyük ellerime küçük geldi sayılır.Yine de çok hoşuma gitti :)  Geyik yüzük de bilirsiniz tam yılbaşılık.


 Kurukafa bileklikler. Paketim gelene kadar modası geçti ama olsun :P


 Bunları da bi arkadaşım yanlışlıkla almış. Nasıl olduysa artık, bana verdi. Çok da iyi oldu çünkü sünger arıyordum ben de .


Fırça arayışımı şimdilik Flormar'da sonlandırdım. Yanındaki testerlar da iyi oldu,özellikle fondötene bayıldım,çok yakında burada! 


Gelmesini beklediğim birkaç sipariş daha var. Şu yeni yıl indirimlerini bi atlatalım 4-5 ay sürecek büyük bir alışveriş orucuna başlayacağım çok kesin karar aldım !!! =) Siz neler aldınız son zamanlarda?

19 yorum:

  1. geyik yüzüğe bayıldımmmmmmmmm!!! böyle hayvan figürleri arıyodum ben de, hem yüzük olarak hem de DIY kolyelerime koymak için ama eses'te bulamadım daha:))) e-bay'e bakayım bi:P cnm buarada eskişehir'e kaç haftada geldi kargo merak ettim?
    ben de aynen senin gibi alışveriş orucuna girmeye hazırlananlardanım, en son alışverişim de cilt bakım ürünleri
    muck:)))

    YanıtlaSil
  2. Tam hatırlamıyorum ama 1 ay ya da daha uzun olabilir :/
    Önceki 3 haftada gelmişti cnm

    YanıtlaSil
  3. bayıldım o eldivenlere valla güzel günlerde kullan bu arada bende eskişehirdeyim belki bi gün seni görürüm tranvayda esparkta vs :))

    YanıtlaSil
  4. Görmene gerek bütün eseslilerle toplaşıp buluşma ayarlamak istiyorum zaten :))

    YanıtlaSil
  5. ooo çok güzel fikir öyle bi buluşmada bulunmayı çok isterim takipteyim :))

    YanıtlaSil
  6. Takma kirpikleri kullandığın haliyle bir fotoğraf alsak harika olur. Bende istiyorum ama duruşu yönünden kararsızım. Bu arada ebay'deki satıcının adı nedir ?

    YanıtlaSil
  7. ÖZ: En kısa zamanda !! Merak etme =)
    Link bu:
    http://myworld.ebay.com/shcfstore?_trksid=p2047675.l2559

    YanıtlaSil
  8. Merve: tabii ki! Şubat ayında mutlaka yapalım *.*

    YanıtlaSil
  9. takılar yuzuk falan cok guzel hoşuma gıttı gule gule kullan simlEr baya ihtişamlı gözüküyor(= bir kaç deneme yapda bakalım ...
    sevvgılerr....

    YanıtlaSil
  10. Siparislerin nihayet geldlgine cok sevindim supermen yuzuk de gelseymis super olacakmis neyse linkleri aldim yarin ilgilenecegim bununla gelenleri gule gule kullan :))

    YanıtlaSil
  11. Hepsi çok güzel geyik yüzük müthişş..

    Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  12. şu kurukafalı bilekliklerden ben de aldım :) ama benimkiler de gelmedi baya uzun zaman oldu.

    YanıtlaSil
  13. ben bişey sormak istiyorum,kargoda veya gümrükte sorun çıkmadı mı? yasak kalktı mı??cevap verirsen çok sevinirim.

    YanıtlaSil
  14. Gümrükte olan sorunlardan bizim haberimiz olamıyor.
    İçeriğine kozmetik yazılmadığı sürece sorun olmaz.

    YanıtlaSil
  15. Gümrük yasağı sadece kozmetik ve ilaç içerikli olanlara gelmişti zaten. Giyim, ayakkabı, takı, makyaj fırçalarında problem yok. Buna da şükür diyoruz. Gerçi paketler açılmıyor, ebay'den kozmetikte alabiliriz ama yine de pek cesaret edilemiyor işte, yakalansa para yanacak sıkıntısı var.

    YanıtlaSil
  16. çok güzeller bebiş.şu ebay den alışverişi bi de ben becerebilsem =)

    YanıtlaSil
  17. Yaparız bigün canımmmm =))

    YanıtlaSil
  18. acaba ebaydan nasıl alışveriş yaptınız birde yutdışından kozmetik getirtmek yasak ya onu nasıl yapıyorsunuz peki güvenilirmi

    YanıtlaSil

Yorum yazan ellerinizden mutluluk ve renkler eksik olmasın .. :)
stay with me..
♥ ♥...☞Nazlıcan...♥ ♥